DENISE NEEMT GEEN BLAD VOOR DE MOND: harde conclusie over Mike Hansler en Veerle zorgt voor opschudding onder fans

Denise van der Laan werd rondom Winter Vol Liefde verliefd op Mike Hansler, maar in De Hanslers: Van de piste naar de playa liep het keihard spaak. Inmiddels is Mike samen met zijn nieuwe vriendin Veerle, daar laat Denise zich nu in een MacDate met Nick Eshuis uit.

‘Zoveel verdriet had hij dus niet om mij…’

Heel Nederland kon op tv zien hoe Denise door Mike gedumpt werd. “Ik had er heel veel liefdesverdriet van, maar dat hoofdstuk is voor mij al lang afgesloten. Het is niet meer dat ik er boos om word of verdrietig van. Ik kan alleen maar het positieve ervan inzien van: wat een tijd! Maar op het moment zelf was het wel heftig”, blikt de blondine terug.

‘Anders stap je niet zo snel een nieuwe relatie in..’

Al vrij snel kwam daarna naar buiten dat Mike samen is met Veerle. Denise trok daarop een conclusie: “Zoveel verdriet had hij dus niet om mij, anders stap je niet zo snel een nieuwe relatie in..” Denise denkt niet dat Veerle per se ook zal gaan clashen met Mama Monique. “Misschien matcht het juist wel heel goed. Onze timing was gewoon slecht; ik kwam naar Oostenrijk, toen verhuisden we gelijk naar Spanje, het huis ging daar niet door, we openden een bar. Het waren allemaal zenuwen bij elkaar, er lag gewoon druk op. Nu loopt de bar gewoon goed en dan kan je ook beter een relatie aangaan.” Mike spreekt ze niet meer. “Gelijk geblokkeerd.”

Back to top button

Adblock Detected

DISABLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!