B&B-kijkers gaan helemaal los en zeggen allemaal hetzelfde over confrontatie Monique met Sylwia: De reacties stromen binnen

Helaas is het alweer de laatste week van het huidige seizoen van B&B Vol Liefde. In deze slotweek wordt duidelijk welke B&B-eigenaren de liefde vinden en wie toch alleen achterblijven. Vanavond zagen we in ieder geval Monique vertrekken bij IIIya.

Monique vertrekt

Het duurde weken, maar vanavond bereikte Monique eindelijk haar kookpunt. Ze pakte haar koffers en besloot uit eigen beweging de deur van IIIya’s kasteel achter zich dicht te trekken. Maar niet zonder eerst Sylwia te confronteren.

Monique was klaar met wat zij omschreef als Sylwia’s divagedrag. Ze zei: “Je bent ongetwijfeld een hele lieve dame, maar dat divagedrag van jou… dat trek ik niet.” En ze deed er nog een schepje bovenop: “Die Bambi-oogjes van jou… ik heet geen IIIya, dus ik trap er niet in. Heel veel succes verder.”

Sylwia was zichtbaar verrast. Ze zette haar zonnebril af en wilde Monique nog een knuffel geven, maar Monique weigerde en vertrok resoluut.

‘Alleen wat grapjes’

Daarna zocht Sylwia het gesprek met IIIya. Ze begreep niet wat ze fout had gedaan: “Ik heb alleen wat grapjes gemaakt.” Toen IIIya uitlegde dat Monique dat toch echt anders ervaarde, ging Sylwia in de verdediging.

“Ik ben geen bitch. Ik ben een lieverd, een schatje.” Volgens haar raakt Moniques kritiek haar niet: “Ik ben te sterk om iemand mij pijn te laten doen.”

Reacties

Op social media werd er massaal gereageerd op de harde confrontatie. Veel kijkers kozen de kant van Monique.

Zo schrijft iemand: “Ja, ze zegt het gewoon rechtuit. Heerlijk. Tof wijf, Monique.” Een ander reageert: “Heel goed, houd de eer aan jezelf.” En dat zijn nog maar enkele van de vele steunbetuigingen die Monique online kreeg.

 

Back to top button

Adblock Detected

DISABLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!