B&B Vol Liefde roept vragen op: hoe gaat het nu met Daniël na alle turbulente gebeurtenissen?

Daniël o Daniël, hoe gaat het eigenlijk met je? Dat vragen we ons vandaag af! Daarbij hebben we het natuurlijk over Daniël Zuiddam, die in 2025 meedeed aan B&B Vol Liefde. We zagen hem aan het werk in het Tsjechische Seč in zijn hotel, Hotel Kapitan!

Hoe gaat het nu met Daniël uit B&B Vol Liefde?

Bij het voorstellen zei Daniël meteen: “Van mijn toekomstige vriendin verwacht ik niet dat ze in het hotel zal werken. Het kan wel als ze het leuk vindt. Ik ben van origine een kapitein, dus het zou wel leuk zijn als zij verstand heeft van de horeca, want dan kan ik nog wat van haar leren.” Daar voegde hij aan toe: “Ik zoek een lief, zorgzaam type met humor. Ik zou het ontzettend leuk vinden om met een dame een vuurtje te maken, lekker in de tuin te rommelen, gezellig wijnflesje opentrekken… Dan komt die romantiek vanzelf.”

“Samen met Daniël zit ik hier helemaal op mijn plek”

En… Daniël vond de liefde in B&B Vol Liefde! In de armen van de veertien jaar jongere Danique! Die schreef vervolgens in een column voor RTL: “Ik ben inmiddels bijna zeven maanden in Tsjechië en echt, ik was hier zo snel gewend. Na de opnames bleef ik al meteen een week langer. Daarna reden Daniël en ik samen terug naar Nederland, maar toen hij twee weken later weer vertrok, had ik het zo zwaar.”

“Ik moest huilen en dat doe ik dus echt nooit om een jongen. Ik stond hem met tranen en tuiten uit te zwaaien en dacht alleen maar: wat nu? Ik had namelijk helemaal niet zoveel vertrouwen in jongens. Ik was bang dat hij me zou vergeten of dat het dood zou bloeden. Dat maakte me verdrietig, want ik was echt heel verliefd op hem”, vervolgde ze.

Haar leven is helemaal veranderd: “Ik kom uit Amsterdam, waar het altijd druk is. Maar nu ik hier woon, merk ik pas hoe fijn ik de rust vindt. Samen met Daniël zit ik hier helemaal op mijn plek. Onze dagen beginnen vroeg, we werken aan de nieuwe appartementen en ik help mee waar ik kan. Ik zorg dat de jongens koffie en eten hebben en ik kook.”

En… er is meer goed nieuws, want in februari lazen we groot op Instagram: “BABY ON THE WAY!” En Hotel Kapitan is nog altijd ‘in business’.

Back to top button

Adblock Detected

DISABLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!