Schok uit Winter Vol Liefde: Eén opmerking laat Harm tot op de dag van vandaag niet los

Harm deed mee aan Winter Vol Liefde. Hij ging op bezoek bij Monique, maar eigenlijk werd al vrij snel duidelijk dat dat ‘m niet zou gaan worden. Het werd ‘de grote Harm-show’, zo noemde concurrent Peter had. Die uitspraak bleef Harm wel even achtervolgen.

De Harm-show

“Ja, ik ben theatraal”, erkent Harm in gesprek met De Gelderlander. “Medekandidaat Peter sprak me aan bij het ontbijt. Hij vond dat het na mijn komst te veel de Harm-show werd. Daarna keerde ik even naar binnen. Want zo kan ik ook zijn in gezelschap, stil.” Uiteindelijk omarmde Harm de uitspraak. “Ik ben op straat al eens zo aangesproken, met ‘De Harm-show!’ Diegene stak zijn duim erbij op.”

Geloof in de liefde

Als ‘eerste kandidaat ooit’, zo zegt hij zelf, arriveerde hij per fiets op bestemming. In Zwitserland vond hij echter niet de liefde. Toch blijft Harm er volop in geloven. “Ik zou – na twee huwelijken en meerdere relaties – weer de liefde willen vinden. Want tussen mij en Monique is het niks geworden.” Hoe dan ook leverde WVL vriendschappen op: “Na de opname van de reünie-aflevering heb ik nummers verzameld: ik ga een reünie van de reünie organiseren.” Hoe leuk is dat!

Back to top button

Adblock Detected

DISABLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!