Na Winter Vol Liefde zorgt Elsje voor een verrassing door contact te zoeken met Pearl en Robin.

Voor Elsje eindigde haar Winter Vol Liefde-avontuur niet als gehoopt. Ze was echt verliefd geworden tijdens haar deelname. Maar maanden na de opnames bleek ineens dat Gilbert over verschillende dingen gelogen had. Reden genoeg voor Elsje om de stekker uit de relatie te trekken. Nu richt ze zich tot Robin en Pearl, die juist wél de liefde vonden in het programma.

Lekker genieten

Op een foto waarop Robin en Pearl stralend te zien zijn op een terrasje reageert Elsje nu: “Aaah, eindelijk out in the open… Lekker genieten lieverds!” Ook Suzanne, die zelf ooit hetzelfde meemaakte met Robert Jan, reageert: “Dat is zo’n heerlijk gevoel! Geniet ervan en heel veel geluk samen.” Ook Hanneke reageert met hartjes.

Nu jij nog

Op Instagram wordt Elsje onder de foto ook meteen een hart onder de riem gestoken. Zij zag haar avontuur instorten en vertelde daar voor het eerst over op de reünie. Nu schrijft een volger: “Ik duim me suf voor een lieve, leuke en betrouwbare man voor jou. Je verdient het!”

Back to top button

Adblock Detected

DISABLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!