Winter Vol Liefde op z’n kop: André en Mama Marian beschuldigd van een ‘geheime affaire’ midden in het liefdesavontuur!

Eerder kwamen we er al achter dat Marian, de moeder van Winter Vol Liefde-deelnemer André, mee heeft gedaan namens Andorra aan het Eurovisie Songfestival. In dat jaar deed namens Nederland toen Glennis Grace mee, Marian werd een-na-laatste.
Net als Mama Marian zingt ook André
En wat blijkt nu: zoon André zingt zelf ook! Entertainmentdeskundige Jordi Versteegden van De Telegraaf zegt in Shownieuws: “Misschien wil hij ook wel naar het Songfestival? Eén en één is dan toch een beetje twee bij mij…” Guido den Aantrekker haakt daar op in: “Deze mensen doen toch alleen maar mee om bekend te worden? Daar kan je toch bijna niet meer onderuit.”
‘Lekker in de keuken blijven zingen’
Jordi knikt: “Dat heb ik dus ook, als ik dit zie. En dat vind ik wel een beetje het zwakke punt worden van deze datingseries.” Muziekexpert Ronald Molendijk heeft overigens tot slot nog slecht nieuws voor André en Mama Marian: “Ik zou lekker daar in de keuken blijven zingen..”




