Winter Vol Liefde-ster Joshua maakt pijnlijke liefdesbreuk bekend

Joshua deed aan Winter Vol Liefde mee voor Benjamin. Eventjes leek dat goed te gaan, maar uiteindelijk barstte de bom tussen hen, in Zwitserland.  In Amsterdam vond hij uiteindelijk toch de liefde bij ene Bjorn, maar dat is nu weer voorbij.

Breuk

Op Instagram maakt Joshua bekend: “We hebben een geweldige tijd samen gehad, maar soms betekent liefde ook kunnen loslaten. Bij deze willen we delen dat Bjorn en ik niet langer samen zijn als liefdeskoppel. We vragen jullie om ons beiden de rust te gunnen om even op adem te komen en onze eigen weg te vinden.”

Helaas

Eventjes geleden vertelde Joshua nog aan Shownieuws dat het ‘heel goed ging’ tussen hem en Bjorn: “Ik ben heel blij met Björn. Het was op een festival, we kijken elkaar aan en toen sloeg de vonk gelijk over.” Maar de vlam was dus gedoofd en de excentrieke realityster gaat als single verder.

Back to top button

Adblock Detected

DISABLE ADBLOCK TO VIEW THIS CONTENT!